Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Cinestar Hradec Králové CineStar 40 6 470 5 407 1 098 17% 27
2 Cinestar Ostrava CineStar 39 8 364 7 453 979 12% 25
3 Cinestar Plzeň CineStar 42 7 630 6 809 897 12% 21
4 Cinestar České Budějovice Čtyři Dvory CineStar 32 4 922 4 097 850 17% 27
5 Cinestar Černý Most CineStar 44 7 715 7 015 776 10% 18
6 Cinestar Anděl CineStar 68 10 349 9 838 635 6% 9
7 Cinestar České Budějovice IGY Centrum CineStar 45 6 510 6 008 582 9% 13
8 Cinestar Jihlava CineStar 21 2 572 2 141 473 18% 23
9 Cinestar Mladá Boleslav CineStar 20 2 700 2 420 320 12% 16
10 Cinestar Olomouc CineStar 37 4 992 4 716 318 6% 9
11 Cinestar Opava CineStar 29 3 200 3 087 170 5% 6
12 Cinestar Pardubice CineStar 0 0% 0
13 Cinestar Liberec CineStar 0 0% 0

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel