Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Cinestar Ostrava CineStar 142 29 970 27 582 2 534 8% 18
2 Cinestar Hradec Králové CineStar 141 22 760 21 417 1 397 6% 10
3 Cinestar Černý Most CineStar 138 23 946 23 160 786 3% 6
4 Cinestar České Budějovice IGY Centrum CineStar 156 21 820 21 110 746 3% 5
5 Cinestar Anděl CineStar 250 38 499 37 824 729 2% 3
6 Cinestar Plzeň CineStar 134 23 888 23 243 691 3% 5
7 Cinestar Liberec CineStar 102 13 434 12 844 640 5% 6
8 Cinestar Jihlava CineStar 68 8 386 7 952 470 6% 7
9 Cinestar Mladá Boleslav CineStar 69 9 356 8 937 455 5% 7
10 Cinestar Olomouc CineStar 122 16 580 16 163 435 3% 4
11 Cinestar České Budějovice Čtyři Dvory CineStar 102 14 998 14 828 170 1% 2
12 Cinestar Pardubice CineStar 0 0% 0
13 Cinestar Opava CineStar 0 0% 0

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel