Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Vlny Cinestar Jihlava 12 1 654 1 138 524 32% 44
2 Rozzum v divočině Cinestar Jihlava 9 1 293 1 055 246 19% 27
3 Beetlejuice Beetlejuice Cinestar Jihlava 8 1 256 1 092 172 14% 22
4 Já, padouch 4 Cinestar Jihlava 4 348 209 139 40% 35
5 V hlavě 2 Cinestar Jihlava 6 1 212 1 086 138 11% 23
6 Fakjů princezny Cinestar Jihlava 4 348 229 119 34% 30
7 Nikdy se nepouštěj Cinestar Jihlava 8 796 691 105 13% 13
8 Duše prokletých Cinestar Jihlava 6 522 428 94 18% 16
9 Amerikánka Cinestar Jihlava 6 522 458 64 12% 11
10 Janžurka Cinestar Jihlava 6 522 509 13 2% 2

Cinestar Jihlava

Hradební 5440/1, Jihlava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel