Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Cinestar Ostrava CineStar 31 6 547 5 540 1 038 16% 33
2 Cinestar Hradec Králové CineStar 32 5 160 4 519 653 13% 20
3 Cinestar České Budějovice IGY Centrum CineStar 35 4 856 4 281 583 12% 17
4 Cinestar Plzeň CineStar 30 5 283 4 805 488 9% 16
5 Cinestar Černý Most CineStar 35 6 062 5 577 485 8% 14
6 Cinestar Liberec CineStar 32 4 224 3 816 424 10% 13
7 Cinestar Anděl CineStar 58 9 162 8 755 419 5% 7
8 Cinestar Jihlava CineStar 16 1 952 1 634 326 17% 20
9 Cinestar Olomouc CineStar 27 3 625 3 318 311 9% 12
10 Cinestar Mladá Boleslav CineStar 16 2 152 1 884 276 13% 17
11 Cinestar České Budějovice Čtyři Dvory CineStar 23 3 365 3 196 169 5% 7
12 Cinestar Pardubice CineStar 0 0% 0
13 Cinestar Opava CineStar 0 0% 0

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel