Kinomodul přehled

# Film Datum a čas ▼ Kino Kapacita ▼ Volné ▼ Diváků ▼ Obsaz. ▼
1 Na plech 30.01.2025 17:10:00 Cinema City Olympia 388 329 59 15%
2 Na plech 30.01.2025 19:20:00 Cinema City Olympia 388 266 122 31%
3 Na plech 30.01.2025 20:40:00 Cinema City Olympia 294 239 55 19%
4 Na plech 30.01.2025 21:30:00 Cinema City Olympia 388 365 23 6%
5 Na plech 31.01.2025 17:10:00 Cinema City Olympia 388 272 116 30%
6 Na plech 31.01.2025 19:20:00 Cinema City Olympia 388 175 213 55%
7 Na plech 31.01.2025 20:40:00 Cinema City Olympia 294 130 164 56%
8 Na plech 31.01.2025 21:30:00 Cinema City Olympia 388 331 57 15%
9 Na plech 01.02.2025 17:10:00 Cinema City Olympia 388 173 215 55%
10 Na plech 01.02.2025 19:20:00 Cinema City Olympia 388 130 258 66%
11 Na plech 01.02.2025 20:40:00 Cinema City Olympia 294 186 108 37%
12 Na plech 01.02.2025 21:30:00 Cinema City Olympia 388 333 55 14%
13 Na plech 02.02.2025 17:10:00 Cinema City Olympia 388 230 158 41%
14 Na plech 02.02.2025 19:20:00 Cinema City Olympia 388 265 123 32%
15 Na plech 02.02.2025 20:40:00 Cinema City Olympia 294 265 29 10%
16 Na plech 02.02.2025 21:30:00 Cinema City Olympia 388 375 13 3%
Na plech

Na plech

Rodinný film Martyho Pohla pojímá osobitým způsobem příběh Marka, který po dokončení vysokoškolských studií vstupuje do života. Zažívá spoustu neotřelých dobrodružství, aby nakonec dospěl k poznání, že rodina je to nejdůležitější. Ve svém zaměstnání dostává na starost velmi ambiciózní projekt, ale v osobním životě má nečekané potíže. Poté, co na chodbě domu nalezne batoh a snaží se ho poctivě vrátit, je zadržen inspektorem, který ho nezavře do vězení, ale přiměje ke spolupráci. Marek se tak musí vetřít do přízně třech bratrů, kteří v bytě o patro níž vaří pervitin. Marek plně využívá svých znalostí z vysoké školy ekonomické a drogový obchod jen kvete.

Více o filmu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel