Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1947 44 825 23 0,0352
2 Brno 384 277 2 351 12 682 36 0,033
3 Ostrava 302 456 2 304 12 467 41 0,0412
4 Plzeň 169 688 2 362 11 346 31 0,0669
5 České Budějovice 93 883 2 284 9 195 32 0,0979
6 Hradec Králové 94 242 1 150 8 573 57 0,091
7 Olomouc 100 043 3 373 7 542 20 0,0754
8 Liberec 102 247 2 210 6 454 31 0,0631
9 Pardubice 91 073 1 172 5 713 33 0,0627
10 Jihlava 50 760 1 80 4 812 60 0,0948
11 Karlovy Vary 53 737 1 104 4 534 44 0,0844
12 Zlín 76 010 1 133 4 281 32 0,0563
13 Mladá Boleslav 44 778 1 78 3 472 45 0,0775
14 Teplice 50 728 1 74 2 932 40 0,0578
15 Ústí nad Labem 95 003 1 112 2 740 24 0,0288
16 Opava 58 643 1 110 2 212 20 0,0377
- CELKEM - 31 4844 143 780 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel