Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1947 32 216 17 0,0253
2 Brno 384 277 2 351 8 785 25 0,0229
3 Plzeň 169 688 2 362 8 308 23 0,049
4 Ostrava 302 456 2 265 7 971 30 0,0264
5 České Budějovice 93 883 2 284 6 849 24 0,073
6 Hradec Králové 94 242 1 150 5 812 39 0,0617
7 Olomouc 100 043 3 373 5 055 14 0,0505
8 Liberec 102 247 2 210 4 559 22 0,0446
9 Pardubice 91 073 1 172 4 014 23 0,0441
10 Jihlava 50 760 1 80 3 436 43 0,0677
11 Karlovy Vary 53 737 1 104 3 330 32 0,062
12 Mladá Boleslav 44 778 1 78 2 877 37 0,0643
13 Zlín 76 010 1 133 2 753 21 0,0362
14 Teplice 50 728 1 74 2 270 31 0,0447
15 Ústí nad Labem 95 003 1 112 2 056 18 0,0216
16 Opava 58 643 1 110 1 315 12 0,0224
- CELKEM - 31 4805 101 606 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel