Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1911 53 651 28 0,0422
2 Brno 384 277 2 335 19 912 59 0,0518
3 Plzeň 169 688 2 332 17 864 54 0,1053
4 Ostrava 302 456 2 304 16 836 55 0,0557
5 České Budějovice 93 883 2 280 13 770 49 0,1467
6 Hradec Králové 94 242 1 148 12 724 86 0,135
7 Olomouc 100 043 2 253 11 612 46 0,1161
8 Liberec 102 247 2 216 9 838 46 0,0962
9 Zlín 76 010 1 130 7 792 60 0,1025
10 Pardubice 91 073 1 167 7 746 46 0,0851
11 Jihlava 50 760 1 74 6 546 88 0,129
12 Teplice 50 728 1 84 5 526 66 0,1089
13 Mladá Boleslav 44 778 1 73 5 213 71 0,1164
14 Ústí nad Labem 95 003 1 91 4 840 53 0,0509
15 Opava 58 643 1 121 4 010 33 0,0684
- CELKEM - 29 4519 197 880 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel