Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1420 33 790 24 0,0266
2 Brno 384 277 2 249 11 487 46 0,0299
3 Plzeň 169 688 2 247 10 752 44 0,0634
4 Ostrava 302 456 2 227 9 752 43 0,0322
5 České Budějovice 93 883 2 210 8 400 40 0,0895
6 Hradec Králové 94 242 1 111 6 648 60 0,0705
7 Olomouc 100 043 2 190 6 484 34 0,0648
8 Liberec 102 247 2 159 5 487 35 0,0537
9 Pardubice 91 073 1 125 4 577 37 0,0503
10 Zlín 76 010 1 64 4 338 68 0,0571
11 Jihlava 50 760 1 56 3 220 58 0,0634
12 Mladá Boleslav 44 778 1 55 2 846 52 0,0636
13 Teplice 50 728 1 42 2 807 67 0,0553
14 Ústí nad Labem 95 003 1 67 2 430 36 0,0256
15 Opava 58 643 1 91 2 246 25 0,0383
- CELKEM - 29 3313 115 264 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel