Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 974 10 932 11 0,0086
2 Brno 384 277 2 174 3 778 22 0,0098
3 Ostrava 302 456 2 155 3 589 23 0,0119
4 Plzeň 169 688 2 171 3 082 18 0,0182
5 Hradec Králové 94 242 1 75 2 422 32 0,0257
6 Olomouc 100 043 3 172 1 937 11 0,0194
7 Zlín 76 010 1 55 1 627 30 0,0214
8 Liberec 102 247 2 95 1 588 17 0,0155
9 České Budějovice 93 883 2 138 1 538 11 0,0164
10 Pardubice 91 073 1 86 1 444 17 0,0159
11 Teplice 50 728 1 40 1 124 28 0,0222
12 Jihlava 50 760 1 37 1 037 28 0,0204
13 Ústí nad Labem 95 003 1 24 483 20 0,0051
14 Mladá Boleslav 44 778 1 37 333 9 0,0074
15 Opava 58 643 1 63 304 5 0,0052
- CELKEM - 30 2296 35 218 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel