Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 486 6 331 13 0,005
2 Ostrava 302 456 2 77 2 124 28 0,007
3 Brno 384 277 2 87 2 019 23 0,0053
4 Plzeň 169 688 2 85 1 602 19 0,0094
5 Hradec Králové 94 242 1 37 1 429 39 0,0152
6 Olomouc 100 043 3 80 1 084 14 0,0108
7 České Budějovice 93 883 2 68 999 15 0,0106
8 Liberec 102 247 1 37 980 26 0,0096
9 Zlín 76 010 1 27 839 31 0,011
10 Teplice 50 728 1 20 799 40 0,0158
11 Pardubice 91 073 1 43 717 17 0,0079
12 Jihlava 50 760 1 18 676 38 0,0133
13 Mladá Boleslav 44 778 1 18 202 11 0,0045
14 Opava 58 643 1 31 194 6 0,0033
- CELKEM - 28 1114 19 995 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel