Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 512 6 778 13 0,0053
2 Brno 384 277 2 86 2 347 27 0,0061
3 Ostrava 302 456 2 73 2 034 28 0,0067
4 Hradec Králové 94 242 1 39 1 795 46 0,019
5 Plzeň 169 688 2 89 1 767 20 0,0104
6 Olomouc 100 043 3 91 1 182 13 0,0118
7 České Budějovice 93 883 2 72 1 047 15 0,0112
8 Pardubice 91 073 1 57 800 14 0,0088
9 Jihlava 50 760 1 19 793 42 0,0156
10 Liberec 102 247 2 58 793 14 0,0078
11 Teplice 50 728 1 22 756 34 0,0149
12 Mladá Boleslav 44 778 1 20 501 25 0,0112
13 Zlín 76 010 1 24 478 20 0,0063
14 Ústí nad Labem 95 003 1 26 457 18 0,0048
15 Opava 58 643 1 28 288 10 0,0049
- CELKEM - 30 1216 21 816 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel