Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1796 35 314 20 0,0277
2 Ostrava 302 456 2 258 10 961 42 0,0362
3 Brno 384 277 2 289 10 647 37 0,0277
4 Plzeň 169 688 2 317 9 026 28 0,0532
5 Hradec Králové 94 242 1 141 6 773 48 0,0719
6 Olomouc 100 043 3 312 5 042 16 0,0504
7 České Budějovice 93 883 2 260 4 796 18 0,0511
8 Liberec 102 247 2 204 4 407 22 0,0431
9 Pardubice 91 073 1 177 3 259 18 0,0358
10 Zlín 76 010 1 90 2 913 32 0,0383
11 Jihlava 50 760 1 67 2 905 43 0,0572
12 Teplice 50 728 1 74 2 551 34 0,0503
13 Ústí nad Labem 95 003 1 85 2 271 27 0,0239
14 Mladá Boleslav 44 778 1 67 2 034 30 0,0454
15 Opava 58 643 1 101 1 538 15 0,0262
- CELKEM - 30 4238 104 437 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel