Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Opava 12 884 697 187 21% 16
2 Šmoulové ve filmu Cinestar Opava 12 1 848 1 677 183 10% 15
3 F1 Cinestar Opava 9 768 598 170 22% 19
4 Fantastická 4: První kroky Cinestar Opava 12 1 860 1 728 148 8% 12
5 Kouzlo derby Cinestar Opava 12 1 044 933 111 11% 9
6 Lilo & Stitch Cinestar Opava 6 465 368 97 21% 16
7 Sbormistr Cinestar Opava 3 219 169 50 23% 17
8 Jak vycvičit draka Cinestar Opava 2 164 147 17 10% 8
9 Tajemství loňského léta Cinestar Opava 3 219 208 11 5% 4
10 Doktor na tripu Cinestar Opava 3 246 243 3 1% 1
11 Rivalové: Akademie rychlosti Cinestar Opava 3 73 71 2 3% 1

Cinestar Opava

U Fortny 49/10, Opava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel