Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1384 13 538 10 0,0106
2 Ostrava 302 456 2 230 4 318 19 0,0143
3 Brno 384 277 2 253 4 026 16 0,0105
4 Plzeň 169 688 2 258 3 716 14 0,0219
5 České Budějovice 93 883 2 153 2 662 17 0,0284
6 Hradec Králové 94 242 1 107 2 472 23 0,0262
7 Olomouc 100 043 3 254 2 035 8 0,0203
8 Zlín 76 010 1 94 1 696 18 0,0223
9 Liberec 102 247 2 131 1 318 10 0,0129
10 Pardubice 91 073 1 123 1 216 10 0,0134
11 Jihlava 50 760 1 51 1 112 22 0,0219
12 Teplice 50 728 1 50 1 042 21 0,0205
13 Mladá Boleslav 44 778 1 51 905 18 0,0202
14 Ústí nad Labem 95 003 1 72 735 10 0,0077
15 Opava 58 643 1 77 697 9 0,0119
- CELKEM - 30 3288 41 488 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel