Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Džob Cinestar Mladá Boleslav 23 3 529 2 286 1 265 36% 55
2 F1 Cinestar Mladá Boleslav 8 776 446 330 43% 41
3 Zlouni 2 Cinestar Mladá Boleslav 10 970 669 301 31% 30
4 Kouzlo derby Cinestar Mladá Boleslav 8 920 663 257 28% 32
5 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Mladá Boleslav 8 1 072 867 205 19% 26
6 Šmoulové ve filmu Cinestar Mladá Boleslav 8 1 688 1 501 203 12% 25
7 Fantastická 4: První kroky Cinestar Mladá Boleslav 5 480 335 145 30% 29
8 Lilo & Stitch Cinestar Mladá Boleslav 4 384 284 100 26% 25
9 Vrať mi ji Cinestar Mladá Boleslav 4 536 465 71 13% 18

Cinestar Mladá Boleslav

tř. Václava Klementa 1459, Mladá Boleslav

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel