Kinomodul přehled

# Film Datum a čas ▼ Kino Kapacita ▼ Volné ▼ Diváků ▼ Obsaz. ▼
1 Kouzlo derby 31.07.2025 16:00:00 Cinestar Mladá Boleslav 96 64 32 33%
2 Kouzlo derby 31.07.2025 19:00:00 Cinestar Mladá Boleslav 134 95 39 29%
3 Kouzlo derby 01.08.2025 16:00:00 Cinestar Mladá Boleslav 96 78 18 19%
4 Kouzlo derby 01.08.2025 19:00:00 Cinestar Mladá Boleslav 134 86 48 36%
5 Kouzlo derby 02.08.2025 16:00:00 Cinestar Mladá Boleslav 96 48 48 50%
6 Kouzlo derby 02.08.2025 19:00:00 Cinestar Mladá Boleslav 134 76 58 43%
7 Kouzlo derby 03.08.2025 16:00:00 Cinestar Mladá Boleslav 96 69 27 28%
8 Kouzlo derby 03.08.2025 19:00:00 Cinestar Mladá Boleslav 134 110 24 18%
Kouzlo derby

Kouzlo derby

Ve filmu se prolíná několik příběhů, které spojuje jedno důležité fotbalové utkání mezi Spartou a Slávií.

Více o filmu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel