Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 F1 Cinestar Anděl 14 2 261 2 023 238 11% 17
2 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Anděl 7 1 348 1 249 99 7% 14
3 Superman Cinestar Anděl 6 575 482 93 16% 16
4 Kouzlo derby Cinestar Anděl 8 1 905 1 823 82 4% 10
5 Sbormistr Cinestar Anděl 4 448 384 64 14% 16
6 Tajemství loňského léta Cinestar Anděl 6 846 809 41 5% 7
7 Šmoulové ve filmu Cinestar Anděl 5 806 779 34 4% 7
8 Jak vycvičit draka Cinestar Anděl 4 440 412 28 6% 7
9 Lilo & Stitch Cinestar Anděl 3 324 297 27 8% 9
10 Elio Cinestar Anděl 2 385 366 19 5% 10
11 28 let poté Cinestar Anděl 3 337 319 19 6% 6
12 Rituál Cinestar Anděl 1 110 108 2 2% 2

Cinestar Anděl

Radlická 3179/1E, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel