Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 F1 Cinestar Anděl 13 2 236 1 977 259 12% 20
2 Kouzlo derby Cinestar Anděl 8 1 905 1 797 108 6% 14
3 Sbormistr Cinestar Anděl 4 448 369 79 18% 20
4 Superman Cinestar Anděl 5 550 475 75 14% 15
5 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Anděl 5 866 800 66 8% 13
6 Šmoulové ve filmu Cinestar Anděl 6 942 891 60 6% 10
7 Jak vycvičit draka Cinestar Anděl 4 440 389 51 12% 13
8 Tajemství loňského léta Cinestar Anděl 6 846 813 37 4% 6
9 28 let poté Cinestar Anděl 3 337 308 30 9% 10
10 Lilo & Stitch Cinestar Anděl 3 324 301 23 7% 8
11 Elio Cinestar Anděl 2 385 376 9 2% 4
12 Rituál Cinestar Anděl 1 110 105 5 5% 5

Cinestar Anděl

Radlická 3179/1E, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel