Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Deadpool & Wolverine Cinema City Zličín 84 18 804 16 126 2 678 14% 32
2 V hlavě 2 Cinema City Zličín 48 7 432 5 388 2 044 28% 43
3 Já, padouch 4 Cinema City Zličín 24 3 456 2 691 765 22% 32
4 Zápisník alkoholičky Cinema City Zličín 16 2 144 1 534 610 28% 38
5 Zahradníkův rok Cinema City Zličín 4 384 321 63 16% 16
6 Hrabě Monte Christo Cinema City Zličín 4 668 617 51 8% 13
7 Garfield ve filmu Cinema City Zličín 4 384 334 50 13% 12
8 Tiché místo: První den Cinema City Zličín 4 712 675 37 5% 9
9 Twisters Cinema City Zličín 4 384 351 33 9% 8
10 Rychle a nemožně Cinema City Zličín 4 732 729 3 0% 1

Cinema City Zličín

Řevnická 121/1, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel