Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1958 55 460 28 0,0436
2 Brno 384 277 2 340 19 199 56 0,05
3 Ostrava 302 456 2 324 16 809 52 0,0556
4 Olomouc 100 043 3 366 12 260 33 0,1225
5 Plzeň 169 688 2 348 11 606 33 0,0684
6 Hradec Králové 94 242 1 151 10 529 70 0,1117
7 České Budějovice 93 883 2 296 9 276 31 0,0988
8 Pardubice 91 073 1 172 6 272 36 0,0689
9 Zlín 76 010 1 89 5 962 67 0,0784
10 Jihlava 50 760 1 76 5 143 68 0,1013
11 Teplice 50 728 1 74 4 982 67 0,0982
12 Mladá Boleslav 44 778 1 79 4 545 58 0,1015
13 Ústí nad Labem 95 003 1 100 4 439 44 0,0467
14 Liberec 102 247 1 84 4 437 53 0,0434
15 Opava 58 643 1 126 3 662 29 0,0624
- CELKEM - 29 4583 174 581 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel