Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Vlny Cinema City Zličín 22 5 328 5 280 48 1% 2
2 Beetlejuice Beetlejuice Cinema City Zličín 18 2 890 2 859 31 1% 2
3 Já, padouch 4 Cinema City Zličín 14 2 142 2 117 25 1% 2
4 V hlavě 2 Cinema City Zličín 14 5 544 5 534 10 0% 1
5 Duše prokletých Cinema City Zličín 7 1 256 1 248 8 1% 1
6 Zápisník alkoholičky Cinema City Zličín 4 476 470 6 1% 2
7 Fakjů princezny Cinema City Zličín 4 392 386 6 2% 2
8 Elyas Cinema City Zličín 15 2 353 2 349 4 0% 0
9 Medvídek panda v Africe Cinema City Zličín 10 960 958 2 0% 0
10 Přežít Cinema City Zličín 10 1 558 1 556 2 0% 0
11 Longlegs Cinema City Zličín 4 476 474 2 0% 0
12 Konec světa Cinema City Zličín 8 1 336 1 334 2 0% 0

Cinema City Zličín

Řevnická 121/1, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel