Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Cinestar Ostrava CineStar 34 7 180 6 562 678 9% 20
2 Cinestar Hradec Králové CineStar 32 5 176 4 783 421 8% 13
3 Cinestar Černý Most CineStar 46 7 919 7 614 391 5% 8
4 Cinestar České Budějovice IGY Centrum CineStar 36 5 204 4 951 321 6% 9
5 Cinestar Plzeň CineStar 31 5 785 5 525 318 5% 10
6 Cinestar Anděl CineStar 54 8 534 8 322 312 4% 6
7 Cinestar Olomouc CineStar 32 4 792 4 553 278 6% 9
8 Cinestar Jihlava CineStar 16 1 968 1 767 233 12% 15
9 Cinestar Mladá Boleslav CineStar 15 2 026 1 845 211 10% 14
10 Cinestar Opava CineStar 24 2 636 2 488 196 7% 8
11 Cinestar České Budějovice Čtyři Dvory CineStar 23 3 538 3 444 113 3% 5
12 Cinestar Pardubice CineStar 0 0% 0
13 Cinestar Liberec CineStar 0 0% 0

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel