Kinomodul přehled

# Film Datum a čas ▼ Kino Kapacita ▼ Volné ▼ Diváků ▼ Obsaz. ▼
1 Pět nocí u Freddyho 2 04.12.2025 14:30:00 Cinema City Ostrava 172 169 3 2%
2 Pět nocí u Freddyho 2 04.12.2025 16:50:00 Cinema City Ostrava 172 149 23 13%
3 Pět nocí u Freddyho 2 04.12.2025 19:10:00 Cinema City Ostrava 172 115 57 33%
4 Pět nocí u Freddyho 2 04.12.2025 21:30:00 Cinema City Ostrava 172 164 8 5%
5 Pět nocí u Freddyho 2 05.12.2025 14:30:00 Cinema City Ostrava 172 164 8 5%
6 Pět nocí u Freddyho 2 05.12.2025 16:50:00 Cinema City Ostrava 172 102 70 41%
7 Pět nocí u Freddyho 2 05.12.2025 18:00:00 Cinema City Ostrava 156 102 54 35%
8 Pět nocí u Freddyho 2 05.12.2025 19:10:00 Cinema City Ostrava 172 43 129 75%
9 Pět nocí u Freddyho 2 05.12.2025 21:30:00 Cinema City Ostrava 172 151 21 12%
10 Pět nocí u Freddyho 2 06.12.2025 14:30:00 Cinema City Ostrava 172 147 25 15%
11 Pět nocí u Freddyho 2 06.12.2025 16:50:00 Cinema City Ostrava 0
12 Pět nocí u Freddyho 2 06.12.2025 18:00:00 Cinema City Ostrava 0
13 Pět nocí u Freddyho 2 06.12.2025 18:40:00 Cinema City Ostrava 0
14 Pět nocí u Freddyho 2 06.12.2025 19:10:00 Cinema City Ostrava 0
15 Pět nocí u Freddyho 2 06.12.2025 21:30:00 Cinema City Ostrava 0
Pět nocí u Freddyho 2

Pět nocí u Freddyho 2

Pokračování úspěšného hororového filmu. Dokáží nové oběti přežít pět nocí v obchodě, kde ožívají vražedné hračky?

Více o filmu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel