Kinomodul přehled

# Film Datum a čas ▼ Kino Kapacita ▼ Volné ▼ Diváků ▼ Obsaz. ▼
1 Jedna bitva za druhou 25.09.2025 16:50:00 Cinestar Opava 96 92 4 4%
2 Jedna bitva za druhou 25.09.2025 19:30:00 Cinestar Opava 82 72 10 12%
3 Jedna bitva za druhou 26.09.2025 16:50:00 Cinestar Opava 96 82 14 15%
4 Jedna bitva za druhou 26.09.2025 19:30:00 Cinestar Opava 82 35 47 57%
5 Jedna bitva za druhou 27.09.2025 16:50:00 Cinestar Opava 96 72 24 25%
6 Jedna bitva za druhou 27.09.2025 19:30:00 Cinestar Opava 82 45 37 45%
Jedna bitva za druhou

Jedna bitva za druhou

Po 16 letech se objeví bývalý nepřítel a proto se skupina bývalých revolucionářů znovu sejde, aby zachránila dceru jednoho z nich.

Více o filmu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel