Kinomodul přehled

# Film Datum a čas ▼ Kino Kapacita ▼ Volné ▼ Diváků ▼ Obsaz. ▼
1 Bláznivá střela 14.08.2025 14:30:00 Cinema City Olympia 272 266 6 2%
2 Bláznivá střela 14.08.2025 16:30:00 Cinema City Olympia 272 257 15 6%
3 Bláznivá střela 14.08.2025 18:30:00 Cinema City Olympia 272 251 21 8%
4 Bláznivá střela 14.08.2025 20:30:00 Cinema City Olympia 272 259 13 5%
5 Bláznivá střela 15.08.2025 14:30:00 Cinema City Olympia 272 261 11 4%
6 Bláznivá střela 15.08.2025 16:30:00 Cinema City Olympia 272 262 10 4%
7 Bláznivá střela 15.08.2025 18:30:00 Cinema City Olympia 272 240 32 12%
8 Bláznivá střela 15.08.2025 20:30:00 Cinema City Olympia 272 222 50 18%
Bláznivá střela

Bláznivá střela

Sledujte příhody Franka Drebina juniora, v pokračování filmu Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas.

Více o filmu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel