Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1808 25 576 14 0,0201
2 Ostrava 302 456 2 289 9 634 33 0,0319
3 Brno 384 277 2 308 8 457 27 0,022
4 Plzeň 169 688 2 314 5 861 19 0,0345
5 Hradec Králové 94 242 1 136 5 202 38 0,0552
6 České Budějovice 93 883 2 268 4 556 17 0,0485
7 Zlín 76 010 1 99 4 421 45 0,0582
8 Olomouc 100 043 3 355 4 364 12 0,0436
9 Liberec 102 247 2 213 3 809 18 0,0373
10 Pardubice 91 073 2 257 3 775 15 0,0415
11 Jihlava 50 760 1 72 2 781 39 0,0548
12 Mladá Boleslav 44 778 1 72 2 548 35 0,0569
13 Teplice 50 728 1 65 2 176 33 0,0429
14 Opava 58 643 1 109 1 935 18 0,033
15 Ústí nad Labem 95 003 1 88 1 592 18 0,0168
16 Karlovy Vary 53 737 1 96 1 119 12 0,0208
- CELKEM - 32 4549 87 806 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel