Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1788 32 620 18 0,0256
2 Ostrava 302 456 2 272 11 375 42 0,0376
3 Brno 384 277 2 289 10 577 37 0,0275
4 Plzeň 169 688 2 305 7 431 24 0,0438
5 Hradec Králové 94 242 1 138 6 292 46 0,0668
6 Zlín 76 010 1 94 5 271 56 0,0693
7 České Budějovice 93 883 2 267 5 570 21 0,0593
8 Olomouc 100 043 3 343 5 505 16 0,055
9 Liberec 102 247 2 210 5 039 24 0,0493
10 Pardubice 91 073 2 251 4 607 18 0,0506
11 Teplice 50 728 1 63 3 118 49 0,0615
12 Jihlava 50 760 1 74 2 967 40 0,0585
13 Mladá Boleslav 44 778 1 74 2 935 40 0,0655
14 Ústí nad Labem 95 003 1 88 2 576 29 0,0271
15 Opava 58 643 1 104 2 272 22 0,0387
16 Karlovy Vary 53 737 1 92 1 378 15 0,0256
- CELKEM - 32 4452 109 533 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel