Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1856 32 952 18 0,0259
2 Ostrava 302 456 2 306 12 704 42 0,042
3 Brno 384 277 2 331 12 704 38 0,0331
4 Plzeň 169 688 2 340 8 584 25 0,0506
5 České Budějovice 93 883 2 254 7 313 29 0,0779
6 Olomouc 100 043 3 349 6 953 20 0,0695
7 Hradec Králové 94 242 1 142 6 845 48 0,0726
8 Zlín 76 010 1 125 5 312 42 0,0699
9 Pardubice 91 073 1 164 4 037 25 0,0443
10 Liberec 102 247 2 174 3 910 22 0,0382
11 Jihlava 50 760 1 68 3 411 50 0,0672
12 Teplice 50 728 1 70 2 432 35 0,0479
13 Mladá Boleslav 44 778 1 68 2 231 33 0,0498
14 Opava 58 643 1 102 1 938 19 0,033
15 Ústí nad Labem 95 003 1 97 1 784 18 0,0188
- CELKEM - 30 4446 113 110 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel