Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1799 57 594 32 0,0453
2 Brno 384 277 2 302 19 575 65 0,0509
3 Ostrava 302 456 2 274 16 472 60 0,0545
4 Plzeň 169 688 2 309 12 036 39 0,0709
5 Hradec Králové 94 242 1 144 8 138 57 0,0864
6 Olomouc 100 043 3 323 8 040 25 0,0804
7 Liberec 102 247 2 219 7 618 35 0,0745
8 České Budějovice 93 883 2 260 7 492 29 0,0798
9 Pardubice 91 073 1 158 6 829 43 0,075
10 Zlín 76 010 1 103 6 445 63 0,0848
11 Ústí nad Labem 95 003 1 92 4 411 48 0,0464
12 Jihlava 50 760 1 68 4 018 59 0,0792
13 Mladá Boleslav 44 778 1 67 3 187 48 0,0712
14 Opava 58 643 1 104 2 914 28 0,0497
15 Teplice 50 728 1 74 2 001 27 0,0394
- CELKEM - 30 4296 166 770 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel