Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1198 11 027 9 0,0087
2 Ostrava 302 456 2 195 4 518 23 0,0149
3 Brno 384 277 2 203 3 271 16 0,0085
4 Plzeň 169 688 2 221 3 171 14 0,0187
5 Hradec Králové 94 242 1 100 2 631 26 0,0279
6 České Budějovice 93 883 2 188 2 403 13 0,0256
7 Olomouc 100 043 3 245 2 187 9 0,0219
8 Liberec 102 247 2 151 1 854 12 0,0181
9 Zlín 76 010 1 73 1 535 21 0,0202
10 Jihlava 50 760 1 53 1 400 26 0,0276
11 Pardubice 91 073 1 101 1 313 13 0,0144
12 Teplice 50 728 1 48 955 20 0,0188
13 Mladá Boleslav 44 778 1 52 937 18 0,0209
14 Karlovy Vary 53 737 1 76 868 11 0,0162
15 Opava 58 643 1 77 671 9 0,0114
16 Ústí nad Labem 95 003 1 61 640 10 0,0067
- CELKEM - 31 3042 39 381 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel