Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 486 5 358 11 0,0042
2 Ostrava 302 456 2 76 1 946 26 0,0064
3 Brno 384 277 2 88 1 944 22 0,0051
4 Plzeň 169 688 2 89 979 11 0,0058
5 Hradec Králové 94 242 1 42 913 22 0,0097
6 Olomouc 100 043 3 85 763 9 0,0076
7 České Budějovice 93 883 2 71 755 11 0,008
8 Zlín 76 010 1 31 546 18 0,0072
9 Liberec 102 247 2 46 487 11 0,0048
10 Pardubice 91 073 1 43 477 11 0,0052
11 Jihlava 50 760 1 20 449 22 0,0088
12 Opava 58 643 1 29 321 11 0,0055
13 Ústí nad Labem 95 003 1 28 284 10 0,003
14 Teplice 50 728 1 15 267 18 0,0053
15 Mladá Boleslav 44 778 1 18 249 14 0,0056
16 Karlovy Vary 53 737 1 23 201 9 0,0037
- CELKEM - 31 1190 15 939 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel