Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 737 7 692 10 0,006
2 Ostrava 302 456 2 152 2 775 18 0,0092
3 Brno 384 277 2 170 2 614 15 0,0068
4 Plzeň 169 688 2 174 2 156 12 0,0127
5 České Budějovice 93 883 2 136 1 853 14 0,0197
6 Olomouc 100 043 3 162 1 781 11 0,0178
7 Hradec Králové 94 242 1 72 1 722 24 0,0183
8 Zlín 76 010 1 64 1 213 19 0,016
9 Liberec 102 247 2 53 1 131 21 0,0111
10 Pardubice 91 073 1 80 1 131 14 0,0124
11 Jihlava 50 760 1 20 881 44 0,0174
12 Teplice 50 728 1 15 767 51 0,0151
13 Mladá Boleslav 44 778 1 36 720 20 0,0161
14 Opava 58 643 1 58 534 9 0,0091
15 Ústí nad Labem 95 003 1 25 517 21 0,0054
- CELKEM - 30 1954 27 487 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel