Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 424 3 795 9 0,003
2 Ostrava 302 456 2 72 2 049 28 0,0068
3 Plzeň 169 688 2 82 1 373 17 0,0081
4 Olomouc 100 043 2 58 1 355 23 0,0135
5 Hradec Králové 94 242 1 35 1 330 38 0,0141
6 České Budějovice 93 883 2 65 1 279 20 0,0136
7 Zlín 76 010 1 28 1 019 36 0,0134
8 Liberec 102 247 2 43 799 19 0,0078
9 Jihlava 50 760 1 18 769 43 0,0151
10 Pardubice 91 073 1 36 674 19 0,0074
11 Teplice 50 728 1 14 621 44 0,0122
12 Opava 58 643 1 29 616 21 0,0105
13 Mladá Boleslav 44 778 1 17 477 28 0,0107
14 Ústí nad Labem 95 003 1 22 384 17 0,004
15 Brno 384 277 2 75
- CELKEM - 29 1018 16 540 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel