Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1740 19 009 11 0,0149
2 Ostrava 302 456 2 286 7 324 26 0,0242
3 Plzeň 169 688 2 326 6 866 21 0,0405
4 Hradec Králové 94 242 1 138 5 517 40 0,0585
5 Olomouc 100 043 2 248 5 252 21 0,0525
6 České Budějovice 93 883 2 257 4 922 19 0,0524
7 Liberec 102 247 2 170 3 574 21 0,035
8 Zlín 76 010 1 98 3 270 33 0,043
9 Pardubice 91 073 1 144 2 668 19 0,0293
10 Jihlava 50 760 1 66 2 643 40 0,0521
11 Teplice 50 728 1 66 2 553 39 0,0503
12 Mladá Boleslav 44 778 1 66 2 284 35 0,051
13 Opava 58 643 1 114 1 829 16 0,0312
14 Ústí nad Labem 95 003 1 88 1 694 19 0,0178
15 Brno 384 277 2 300
- CELKEM - 29 4107 69 405 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel