Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1669 25 957 16 0,0204
2 Ostrava 302 456 2 251 7 102 28 0,0235
3 Brno 384 277 2 274 6 786 25 0,0177
4 Plzeň 169 688 2 292 5 563 19 0,0328
5 Hradec Králové 94 242 1 134 4 604 34 0,0489
6 České Budějovice 93 883 2 252 3 542 14 0,0377
7 Olomouc 100 043 2 251 3 451 14 0,0345
8 Liberec 102 247 2 198 3 115 16 0,0305
9 Zlín 76 010 1 100 1 982 20 0,0261
10 Pardubice 91 073 1 134 1 973 15 0,0217
11 Jihlava 50 760 1 66 1 878 28 0,037
12 Teplice 50 728 1 67 1 492 22 0,0294
13 Mladá Boleslav 44 778 1 64 1 241 19 0,0277
14 Ústí nad Labem 95 003 1 82 1 073 13 0,0113
15 Opava 58 643 1 100 828 8 0,0141
- CELKEM - 29 3934 70 587 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel