Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 453 9 704 21 0,0076
2 Plzeň 169 688 2 72 2 424 34 0,0143
3 Ostrava 302 456 2 69 2 229 32 0,0074
4 Brno 384 277 2 79 2 145 27 0,0056
5 Hradec Králové 94 242 1 31 1 267 41 0,0134
6 Liberec 102 247 2 52 1 077 21 0,0105
7 České Budějovice 93 883 2 60 1 031 17 0,011
8 Olomouc 100 043 2 64 946 15 0,0095
9 Teplice 50 728 1 19 791 42 0,0156
10 Ústí nad Labem 95 003 1 23 740 32 0,0078
11 Pardubice 91 073 1 38 675 18 0,0074
12 Zlín 76 010 1 32 500 16 0,0066
13 Jihlava 50 760 1 13 471 36 0,0093
14 Mladá Boleslav 44 778 1 14 188 13 0,0042
15 Opava 58 643 1 24 154 6 0,0026
- CELKEM - 29 1043 24 342 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel