Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1604 27 501 17 0,0216
2 Ostrava 302 456 2 244 8 780 36 0,029
3 Brno 384 277 2 268 8 033 30 0,0209
4 Plzeň 169 688 2 266 6 475 24 0,0382
5 Hradec Králové 94 242 1 118 4 512 38 0,0479
6 Liberec 102 247 2 190 3 873 20 0,0379
7 České Budějovice 93 883 2 229 3 536 15 0,0377
8 Olomouc 100 043 2 233 3 185 14 0,0318
9 Pardubice 91 073 1 136 2 321 17 0,0255
10 Jihlava 50 760 1 56 2 161 39 0,0426
11 Zlín 76 010 1 100 2 104 21 0,0277
12 Ústí nad Labem 95 003 1 80 1 980 25 0,0208
13 Teplice 50 728 1 64 1 878 29 0,037
14 Mladá Boleslav 44 778 1 59 1 165 20 0,026
15 Opava 58 643 1 90 890 10 0,0152
- CELKEM - 29 3737 78 394 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel