Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1702 28 824 17 0,0226
2 Brno 384 277 2 279 8 834 32 0,023
3 Ostrava 302 456 2 263 8 357 32 0,0276
4 Plzeň 169 688 2 296 6 554 22 0,0386
5 Hradec Králové 94 242 1 127 6 150 48 0,0653
6 České Budějovice 93 883 2 244 5 900 24 0,0628
7 Olomouc 100 043 2 224 4 949 22 0,0495
8 Liberec 102 247 2 200 3 629 18 0,0355
9 Zlín 76 010 1 98 3 416 35 0,0449
10 Jihlava 50 760 1 66 3 349 51 0,066
11 Pardubice 91 073 1 148 2 971 20 0,0326
12 Teplice 50 728 1 70 2 597 37 0,0512
13 Mladá Boleslav 44 778 1 65 2 563 39 0,0572
14 Ústí nad Labem 95 003 1 83 1 779 21 0,0187
15 Opava 58 643 1 98 1 680 17 0,0286
- CELKEM - 29 3963 91 552 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel