Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1777 37 672 21 0,0296
2 Brno 384 277 2 310 14 717 47 0,0383
3 Ostrava 302 456 2 272 13 537 50 0,0448
4 Plzeň 169 688 2 300 9 025 30 0,0532
5 Olomouc 100 043 3 319 7 535 24 0,0753
6 Hradec Králové 94 242 1 137 7 309 53 0,0776
7 České Budějovice 93 883 2 256 6 474 25 0,069
8 Liberec 102 247 2 209 5 695 27 0,0557
9 Pardubice 91 073 1 154 5 230 34 0,0574
10 Zlín 76 010 1 102 5 055 50 0,0665
11 Jihlava 50 760 1 69 4 031 58 0,0794
12 Teplice 50 728 1 65 3 591 55 0,0708
13 Mladá Boleslav 44 778 1 66 3 360 51 0,075
14 Opava 58 643 1 101 3 193 32 0,0544
15 Ústí nad Labem 95 003 1 86 3 074 36 0,0324
- CELKEM - 30 4223 129 498 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel