Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 384 4 369 11 0,0034
2 Ostrava 302 456 2 57 1 329 23 0,0044
3 Brno 384 277 2 52 1 243 24 0,0032
4 Plzeň 169 688 2 70 976 14 0,0058
5 Hradec Králové 94 242 1 29 791 27 0,0084
6 Olomouc 100 043 3 68 744 11 0,0074
7 České Budějovice 93 883 2 59 738 13 0,0079
8 Liberec 102 247 2 48 549 11 0,0054
9 Zlín 76 010 1 17 542 32 0,0071
10 Jihlava 50 760 1 16 440 28 0,0087
11 Pardubice 91 073 1 35 411 12 0,0045
12 Teplice 50 728 1 15 321 21 0,0063
13 Mladá Boleslav 44 778 1 16 314 20 0,007
14 Opava 58 643 1 24 287 12 0,0049
15 Ústí nad Labem 95 003 1 19 216 11 0,0023
- CELKEM - 30 909 13 270 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel