Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1826 32 699 18 0,0257
2 Brno 384 277 2 306 11 704 38 0,0305
3 Ostrava 302 456 2 277 11 157 40 0,0369
4 Plzeň 169 688 2 321 9 049 28 0,0533
5 Hradec Králové 94 242 1 140 7 472 53 0,0793
6 Olomouc 100 043 3 325 6 721 21 0,0672
7 České Budějovice 93 883 2 262 6 372 24 0,0679
8 Liberec 102 247 2 216 6 265 29 0,0613
9 Pardubice 91 073 1 157 3 765 24 0,0413
10 Zlín 76 010 1 86 3 740 43 0,0492
11 Jihlava 50 760 1 62 3 450 56 0,068
12 Teplice 50 728 1 76 2 877 38 0,0567
13 Ústí nad Labem 95 003 1 87 2 469 28 0,026
14 Mladá Boleslav 44 778 1 68 2 093 31 0,0467
- CELKEM - 29 4209 109 833 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel