Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1816 22 689 12 0,0178
2 Ostrava 302 456 2 287 7 383 26 0,0244
3 Brno 384 277 2 310 6 360 21 0,0166
4 Plzeň 169 688 2 315 4 946 16 0,0291
5 České Budějovice 93 883 2 258 4 037 16 0,043
6 Hradec Králové 94 242 1 141 3 904 28 0,0414
7 Olomouc 100 043 3 296 3 414 12 0,0341
8 Liberec 102 247 2 181 2 737 15 0,0268
9 Zlín 76 010 1 92 2 310 25 0,0304
10 Pardubice 91 073 1 170 2 193 13 0,0241
11 Teplice 50 728 1 76 1 669 22 0,0329
12 Jihlava 50 760 1 69 1 614 23 0,0318
13 Mladá Boleslav 44 778 1 70 1 613 23 0,036
14 Ústí nad Labem 95 003 1 86 1 149 13 0,0121
- CELKEM - 29 4167 66 018 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel