Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 525 23 819 45 0,0187
2 Brno 384 277 2 94 6 360 68 0,0166
3 Plzeň 169 688 2 93 5 385 58 0,0317
4 Liberec 102 247 2 61 3 699 61 0,0362
5 České Budějovice 93 883 2 74 3 502 47 0,0373
6 Hradec Králové 94 242 1 39 3 414 88 0,0362
7 Ostrava 302 456 2 86 3 328 39 0,011
8 Olomouc 100 043 3 91 3 209 35 0,0321
9 Pardubice 91 073 1 54 2 734 51 0,03
10 Zlín 76 010 1 26 2 407 93 0,0317
11 Jihlava 50 760 1 17 1 544 91 0,0304
12 Mladá Boleslav 44 778 1 19 1 359 72 0,0303
13 Teplice 50 728 1 21 1 257 60 0,0248
14 Ústí nad Labem 95 003 1 26 1 156 44 0,0122
15 Opava 58 643 1 28 671 24 0,0114
- CELKEM - 30 1254 63 844 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel