Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 503 7 973 16 0,0063
2 Brno 384 277 2 82 2 255 28 0,0059
3 Ostrava 302 456 2 80 1 781 22 0,0059
4 České Budějovice 93 883 2 71 1 658 23 0,0177
5 Plzeň 169 688 2 87 1 524 18 0,009
6 Hradec Králové 94 242 1 38 1 424 37 0,0151
7 Olomouc 100 043 3 93 1 281 14 0,0128
8 Zlín 76 010 1 23 699 30 0,0092
9 Jihlava 50 760 1 20 651 33 0,0128
10 Teplice 50 728 1 21 568 27 0,0112
11 Pardubice 91 073 1 44 566 13 0,0062
12 Mladá Boleslav 44 778 1 19 513 27 0,0115
13 Opava 58 643 1 29 308 11 0,0053
14 Ústí nad Labem 95 003 1 26 307 12 0,0032
15 Liberec 102 247 1 19 237 12 0,0023
- CELKEM - 29 1155 21 745 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar a Premiere Cinemas, které pokrývají "jen" zhruba 75 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel