Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Jedna bitva za druhou Premiere Cinemas Olomouc 3 197 176 21 11% 7
2 V zajetí démonů 4: Poslední rituály Premiere Cinemas Olomouc 4 336 316 20 6% 5
3 Uzel zla Premiere Cinemas Olomouc 2 164 146 18 11% 9
4 TRON: Ares Premiere Cinemas Olomouc 6 391 375 16 4% 3
5 Franz Premiere Cinemas Olomouc 2 392 379 13 3% 6
6 Gábinin kouzelný domek ve filmu Premiere Cinemas Olomouc 3 432 420 12 3% 4
7 Fichtelberg Premiere Cinemas Olomouc 3 250 243 7 3% 2
8 Neboj, jsem v pohodě Premiere Cinemas Olomouc 1 73 68 5 7% 5
9 Nepolapitelný Premiere Cinemas Olomouc 1 73 72 1 1% 1

Premiere Cinemas Olomouc

Polská 1, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel