Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Podfukáři 3 Cinestar Plzeň 5 1 049 1 024 29 3% 6
2 Predátor: Nebezpečné území Cinestar Plzeň 4 1 445 1 419 28 2% 7
3 Čarodějka: Druhá část Cinestar Plzeň 3 336 314 22 7% 7
4 Neporazitelní Cinestar Plzeň 3 843 828 18 2% 6
5 Běžící muž Cinestar Plzeň 2 263 256 7 3% 4
6 Cukrkandl Cinestar Plzeň 2 317 315 4 1% 2
7 Keeper Cinestar Plzeň 2 239 235 4 2% 2
8 Sisu: Odplata Cinestar Plzeň 2 240 236 4 2% 2
9 Virtuální přítelkyně Cinestar Plzeň 1 120 116 4 3% 4
10 Dracula: Příběh lásky Cinestar Plzeň 1 120 118 2 2% 2
11 Milión Cinestar Plzeň 2 192 190 2 1% 1

Cinestar Plzeň

Písecká 972/1, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel