Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Gábinin kouzelný domek ve filmu Cinestar Plzeň 4 802 772 32 4% 8
2 V zajetí démonů 4: Poslední rituály Cinestar Plzeň 5 1 642 1 620 26 2% 5
3 Jedna bitva za druhou Cinestar Plzeň 2 401 388 14 3% 7
4 Velká odvážná nádherná cesta Cinestar Plzeň 4 431 418 13 3% 3
5 Uzel zla Cinestar Plzeň 3 360 350 10 3% 3
6 Franz Cinestar Plzeň 2 192 183 9 5% 4
7 Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle Cinestar Plzeň 2 216 208 8 4% 4
8 Superbráška Cinestar Plzeň 2 216 210 6 3% 3
9 Lilo & Stitch Cinestar Plzeň 2 394 394 4 1% 2
10 Cizinci: Kapitola 2 Cinestar Plzeň 1 96 92 4 4% 4

Cinestar Plzeň

Písecká 972/1, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel