Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 V dobrém i zlém Cinestar Plzeň 6 1 484 1 402 88 6% 15
2 Ježek Sonic 3 Cinestar Plzeň 5 1 322 1 287 39 3% 8
3 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Plzeň 2 317 289 30 9% 15
4 Nosferatu Cinestar Plzeň 3 655 626 29 4% 10
5 Mufasa: Lví král Cinestar Plzeň 2 286 269 17 6% 8
6 Woodwalkers: Caragova proměna Cinestar Plzeň 3 288 274 14 5% 5
7 Hokus pokus Diplodokus Cinestar Plzeň 2 240 229 11 5% 6
8 Gladiátor II Cinestar Plzeň 1 120 113 7 6% 7
9 Venom: Poslední tanec Cinestar Plzeň 2 216 209 7 3% 4
10 Léto s Evženem Cinestar Plzeň 2 240 234 6 2% 3
11 Klaunovy Vánoce Cinestar Plzeň 1 96 92 4 4% 4
12 Maria Cinestar Plzeň 1 96 92 4 4% 4

Cinestar Plzeň

Písecká 972/1, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel