Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 V dobrém i zlém Cinestar Plzeň 6 1 680 1 594 90 5% 15
2 Ježek Sonic 3 Cinestar Plzeň 5 1 369 1 288 85 6% 17
3 Nosferatu Cinestar Plzeň 3 632 591 41 6% 14
4 Mufasa: Lví král Cinestar Plzeň 2 240 218 22 9% 11
5 Gladiátor II Cinestar Plzeň 2 216 197 19 9% 10
6 Léto s Evženem Cinestar Plzeň 2 239 228 11 5% 6
7 Vlny Cinestar Plzeň 1 96 87 9 9% 9
8 Bob a Bobek ve filmu: Na stopě Mrkvojeda Cinestar Plzeň 1 96 87 9 9% 9
9 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Plzeň 3 436 430 8 2% 3
10 Venom: Poslední tanec Cinestar Plzeň 1 96 90 6 6% 6

Cinestar Plzeň

Písecká 972/1, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel